AtlasS

سبد خرید

ارائه راه حل هایی برای بهتر شدن تبلیغات مارکتینگ

%20دیجیتال
%20دیجیتال

10 راه موثر برای ترویج و تبلیغ یک محصول

در این مقاله قصد داریم 20 روش موثر تبلیغ محصولات فروشگاه یا خدماتی که از طریق وب سایت ارائه می‌شوند را معرفی کنیم و امیدواریم که با مطالعه این مقاله بتوانید شیوه‌های موثری را برای تبلیغ محصولاتتان انتخاب و دنبال کنید.

1: هدایای تبلیغاتی

افرادی که در تلاش هستند تا روش های موثر تبلیغ محصولاتشان را به کارگیری کنند، قطعا به ارائه هدایای تبلیغاتی فکر خواهند کرد. افراد زیادی در گوگل به دنبال هدایای تبلیغاتی هستند و به همین دلیل می‌توان این روش را از موثرترین روش‌های جذب مخاطب به حساب آورد. راستی، پیشنهاد می‌کنیم مقالۀ «راهکارهای فناوری نوین برای کسب و کار» را مطالعه کنید

“راستی، پیشنهاد می‌کنیم مقالۀ «راهکارهای فناوری نوین برای کسب و کار» را مطالعه کنید.”

امید امینی

شما می‌توانید از روش هدایای تبلیغاتی با هدف قرار دادن صنایع، نوع شخص و حتی روزهای خاص استفاده کنید؛ این کار می‌تواند ترافیک بسیار خوبی را به سمت سایت شما هدایت کند. به عنوان مثال، شما می‌توانید برای تبلیغ و فروش قهوه از یک لیوان به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید.

2: تبلیغ محصولات از طریق ایمیل(ایمیل مارکتینگ)

یکی از کانال‌های موثر در زمینه دستیابی به مشتری‌های جدید، ایمیل است؛ بازاریابی از طریق ایمیل را می‌توان برخلاف روش‌هایی همانند جستجوی مشتری، بدون کوچک‌ترین وقفه‌ای آغاز کرد و همین مسئله از مزیت‌های اصلی استفاده از ایمیل مارکتینگ در تبلیغ فروشگاه است.

بد نیست بدانید که شما نیازی به نوشتن مداوم تبلیغات و ارسال آن‌ها از طریق ایمیل ندارید، در حقیقت مجموعه ایمیل‌های زیادی برای افزایش کسب درآمد شما طراحی شده‌اند که فقط کافی‌ست متن موردنظر را یکبار وارد کرده تا به صورت خودکار برای کلیه آدرس‌ها، ارسال شود. گزینه‌های زیادی برای ایمیل مارکتینگ وجود دارد که عبارتند از:

  • ارسال ایمیل به مشترکین جدید و ارائه انگیزه جهت خرید محصولات.
  • ارسال ایمیل به مشتریان جدید پس از خرید محصولات فروشگاه شما که باعث می‌شود از این کار لذت ببرند.
  • فرستادن ایمیل به بازدیدکنندگانی که سبد خریدشان را رها کرده‌اند؛ به آن‌ها یادآوری کنید که خریدشان را به اتمام برسانند.

بازاریابی از طریق ایمیل باعث می‌شود تا کاربران بتوانند به شما اعتماد کرده و محصولاتتان را خریداری کنند. هنگام دریافت ایمیل از کاربران، حتما ذکر کنید که آدرس نزد شما محفوظ خواهد ماند و بدین ترتیب اعتماد آن‌ها را به خود جلب خواهید کرد؛ بد نیست بدانید که حفظ اعتماد به مراتب مهم‌تر از به دست آوردن آن خواهد بود.

Blog Image
Blog Image

3: بازاریابی وابسته

در صورتی که شما برای فروش محصولات در تلاش هستید و از طرفی منابع مالی کافی جهت استخدام بازاریاب یا فروشنده هم در اختیار ندارید، باید از بازاریابی وابسته استفاده کنید؛ بازاریابی وابسته می‌تواند باعث تلاش سایر افراد جهت فروش محصولات شما و کسب درآمد از طریق کمیسیون یا حق فروش شود. پرداخت پول در ازای فروش محصولاتتان را می‌توان تنها کار شما در بازاریابی وابسته یا رابطه‌ای عنوان کرد.

4: معرفی کسب و کار در خبرگزاری‌ها

یکی از بهترین روش‌ها برای قرار دادن تبلیغات را می‌توان از طریق وبلاگ‌نویسان عنوان کرد. در صورتی که به دنبال نتایج خوب برای کارتان هستید، بهتر است وبلاگ‌نویسان مرتبط با حرفه، محصولات و حتی رسانه‌های موثر و بانفوذ در شبکه های اجتماعی را هدف قرار دهید و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

5: راه‌اندازی پخش زنده در Periscope

روش‌های زیادی برای تبلیغ محصولات در پلتفرم اجتماعی پریسکوپ وجود دارد؛ شما می‌توانید از این برنامه برای ارائه نسخه نمایشی محصولات، پاسخگویی به سوالات و حتی دعوت از مشتریان و نشان دادن قابلیت‌های محصولاتتان استفاده کنید.

6: استفاده از شبکه اجتماعی Pinterest

یکی از شبکه های اجتماعی که به منظور خرید و فروش آنلاین محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد، Pinterest نام دارد. اینطور که پیداست، 93 درصد کاربران شبکه اجتماعی Pinterest اعلام کرده‌اند که بر روی خرید کالا متمرکز هستند؛ این مسئله باعث شده است برنامه Pinterest به عنوان یک پلتفرم عالی جهت تبلیغ محصولات شناخته شود، علی‌الخصوص محصولاتی که دارای طراحی خوب و تصاویر قابل قبولی هستند.

7: مخاطبان سفارشی فیسبوک

با استفاده از مخاطبین سفارشی فیسبوک می‌توانید برای بازدیدکنندگان وب‌سایت، آگهی ارسال کنید؛ این روش تبلیغاتی می‌تواند بسیار موثر باشد، زیرا شما جامعه هدف خود را می‌شناسید و می‌توانید بر اساس آن، تبلیغات خود را انجام دهید.

8: فروشگاه فیسبوک

با ایجاد یک حساب کاربری و داشتن فعالیت مستمر، می‌توانید نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده و محصولات خود را به فروش برسانید. توجه داشته باشید که این مسئله بدون جلب اعتماد کاربران و خریداران امکان‌پذیر نخواهد بود، بنابراین باید قدم‌هایی در این رابطه بردارید.

9: بهینه‌سازی موتورهای جستجو

شاید بهینه‌سازی برای موتورهای جستجوگر سخت و نیازمند زمان زیادی باشد، اما یکی از بهترین روش های افزایش ترافیک وب‌سایت خواهد بود. یک استراتژی جستجوی موفق شامل برخی مراحل همانند تعیین کلمات کلیدی کارآمد، انجام تحقیقات بیشتر در زمینه کلمات کلیدی، بهینه‌سازی معماری و عملکرد سایت به منظور افزایش ترافیک سایت خواهد بود.

همانطور که گفته شد، این یک نبرد سخت است، اما قطعا می‌تواند نتایج بسیار مثبتی در افزایش بازدید سایت و در نتیجه کسب درآمد شما داشته باشد.

10: بازاریابی ارجاع

صاحبان کسب و کار زیادی هستند که برای محصولاتشان، نظرسنجی قرار می‌دهند تا خریداران بتوانند نظراتشان را بیان کنند. در این روش، کسانی که از خرید محصول رضایت داشته باشند، با اعلام نظراتشان می‌توانند سایر افراد را به خرید محصول تشویق کرده و باعث از بین رفتن تردیدشان شوند. امروزه می‌توان از اینترنت به خوبی جهت بازاریابی ارجاع و برقراری ارتباط با افراد مختلف استفاده کرد.

(3) دیدگاه

  • 24 بهمن 1401

    هارمونیک وب

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    • 24 بهمن 1401

      هارمونیک وب

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

  • 24 بهمن 1401

    هارمونیک وب

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

دیدگاهی بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * علامت گذاری شده اند